Bereik een specifieke doelgroep met regio- en tijdsgebonden campagnes
Via AdsToSport is het mogelijk om actieve sporters te bereiken, maar er kan meer. Door een campagne op bepaalde dagdelen wel en niet te laten lopen kun je een specifieke doelgroep bereiken. Dit kan bovendien worden beperkt tot een specifieke regio. Taste Of Amsterdam...
AdsToSport bereik
Wist u dat wij door middel van onze data profielen 815.000 actieve sporters kunnen bereiken?
Sport onder de loep
Elke maand nemen wij een sport onder de loep. Deze maand zoomen wij in op het hockeypubliek. De KNHB, Koninklijke Nederlandse Hockey Bond, is het sturende orgaan binnen de hockeysport. In Nederland zijn zo’n 255.000 leden aangesloten bij 319 hockeyverenigingen. Met...
Uitgaven ‘native’ advertising gestegen!
De uitgaven aan native advertenties, commerciële content die niet meteen als zodanig wordt herkend, zijn de afgelopen drie jaar met liefst 600 procent gestegen. De reden voor die groei is de angst voor het gebruik van adblockers. Adverteerders zoeken nieuwe manieren...
Tip voor meer inkomsten
Deze maand staat de ‘floating banner’ centraal. De floating banner zorgt voor meer inkomsten dan de traditionele banners die op een plek in de pagina staan. De floating banner scrolt mee naar beneden op het moment dat de bezoeker ook naar beneden scrolt. Een van de...
Campagne onder de loep
Van 2 tot en met 5 juni is er weer het culinaire Taste Of Amsterdam festival. Voor het 9e jaar op rij zal het Amstelpark worden omgetoverd tot Taste Of Amsterdam. Taste Of Amsterdam is een campagne bij AdsToSport gestart om hun doelgroep te bereiken. Zij waren op zoek...
Welke online advertenties presteren het best?
Hoe weet je als adverteerder of de huidige inzet daadwerkelijk het meest effectief is? Onlangs is er onderzoek gedaan naar welke visuele kenmerken van online uitingen het meeste effect hebben. In dit geval werd het meeste effect omschreven als de hoogste CTR (click...
Nieuwe aanmeldingen
In de maand April zijn er weer 3 nieuwe clubs die zich bij het AdsToSport netwerk hebben aangesloten. HC Voorne Sportclubplaza Sportreef Welkom bij het AdsToSport netwerk!
ABN AMRO zet AdsToSport data in om de hockeyer te bereiken!
ABN AMRO is in maart een data campagne gestart om de actieve hockeyer te bereiken. Deze campagne loopt niet alleen op websites die zijn aangesloten bij het AdsToSport netwerk, maar ook op grote websites als NU.nl of AD.nl. Sinds de integratie met Adform zijn wij...
Online in Nederland groter dan andere reclamevormen samen
Adverteerders geven in 2017 meer uit aan reclame op internet dan bij alle andere mediatypen bij elkaar opgeteld. Nieuwe cijfers van IAB Nederland laten zien dat internetreclame in 2016 met 11,6 procent groeide tot 1,7 miljard euro. Dat blijkt uit de Online Ad Spend...
Overgang Adform
Nieuwe samenwerking AdformIn de maand januari is de overgang op Adform van start gegaan. Door de samenwerking met Adform kunnen wij de data die wij verzamelen nu ook programatic verkopen. Op deze manier is het voor adverteerders mogelijk geworden om programatic de...
AdsToSport netwerk in 2017
Gelukkig en vooral sportief nieuwjaar AdsToSport wenst jullie allereerst een gelukkig en sportief 2017 toe! We hebben het laatste jaar niet stilgezeten. Ook in 2017 blijven we de sport omarmen! We zeggen niet voor niks We Support Sport! AdsToSport Netwerk in 2017...
MKB Nederland steekt jaarlijks 1 miljard euro in sport en cultuur
Volgens het Financieel Dagblad op 18 november 2016 wordt er jaarlijks 1 miljard euro gestoken in lokale maatschappelijke organisaties als sportverenigingen en culturele instellingen. Dit is meer dan de rijksoverheid jaarlijks in de sport en cultuur steekt. Het rijk...
Decathlon en ING zetten netwerk AdsToSport in om de actieve sporter te bereiken
Decathlon en ING zijn altijd actief op zoek naar de actieve sporters. De komende periode zullen Decathlon en ING in samenwerking met AdsToSport twee campagnes draaien die als doelstelling hebben om binnen specifieke sporten zichtbaarheid te genereren. Decathlon zal...
Dashboard aangepast
Het AdsToSport dashboard is aangepast. In het dashboard is een overzicht te vinden van de inkomsten en het openstaande saldo. Hiernaast is er nu ook een duidelijk overzicht met de campagnes die actief zijn geweest en hoeveel deze hebben opgeleverd. De opbrengsten per...